Honda HR-V ir saņēmis konsekventu atjaunināšana un 1,5-litru japāņu dzinējs un 182 zs s.

11-май, 17;03 admin 1424
Jaunā Honda CR-V facelift ir visgrūtāk субкомпактным apvidnieks uzņēmuma līdz šim. Ārējais dizains ir papildināts ar modernizāciju un interjera materiālu, kā arī vairāk plaša spektra progresīvas tehnoloģijas. HR-V joprojām piedāvā telpu un daudzpusību, kā arī, tas arī nāk ar virkni efektīvu dzinēju ziņā degvielas patēriņu.

1,5-litru benzīna variants i-VTEC ir pieejams no 2018. gada beigām, bet 1,5 litru VTEC TURBO pieejams ar pavasara 2019. gadam. Sortimentā ir arī 1,6 litru dīzeļdzinējs ar i-DTEC.

Ja optimālajā līdzsvarā jaudu un efektivitāti 1,5-litru benzīna dzinēju ar i-VTEC ražo 130 zs, s. (96 kw) un maksimālo griezes moments: 155 Nm. Paātrinājums no 0-100 km / h aizņem 10,2 sekundes, kad ir aprīkots ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu un 11,7 sekundes ar CVT.
Jauns papildinājums līniju HR-V 2019 ir 1.5 litru VTEC TURBO, kas pirmo reizi tika plankumainais ar Honda Civic. Šis barošanas bloks ir pieejams tikai uz jauno CR-V Sport. Četru cilindru dzinējs nodrošina 182 k. s. (134 kw)pie 5500 apgr. / min. HR-V Sport ar manuālo pārnesumkārbu paātrinās no 0-100 km / h par 7.8 sekundēm un sasniedz maksimālo ātrumu 215 km / h aprīkojot Ar vairāk pārnesumkārbu CVT paātrinājums no 0-100 km / h aizņem 8,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums-200 km/h.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/